Artykuł opisujący w jaki sposób można dostać się do dodatkowych logów uruchomienia aplikacji wykorzystując mechanizm Podglądu zdarzeń (Event Viewer).
Aby pobrać dodatkowe informacje o błędach uruchomienia aplikacji, np. ePanel należy wejść w:
Panel sterowania (Control Panel) -> Narzędzia administracyjne (Administrative Tools) -> Podgląd zdarzeń (Event Viewer). Poniższe ilustracje pokazują jak wyglądają odpowiednie ikony i gdzie się znajdują.
Zdarzenia aplikacje zapisane będą w logu Aplikacja (Application) - widocznym na lewym drzewie logów. Należy nacisnąć prawym przyciskiem myszy na tym logu i wybrać "Zapisz plik logu jako..." (Save log file as…) i wybrać plik, do którego chcemy zapisać logi.
W systemie Windows Vista, Windows 7 i Windows 8 - logi można znaleźć wpisując w panelu sterowania "dziennik zdarzeń". Należy wybrać "Wyświetl dziennik zdarzeń"
Po wejściu w "Dzienniki systemu Windows"/"Aplikacja" należy z prawej strony wybrać "Zapisz wszystkie zdarzenia jako" i wybrać miejsce, do którego chcemy zapisać logi.