Nieustannie się rozwijamy i doskonalimy. Wykorzystywanie najnowszych technologii a ciągły rozwój naszych systemów zapewnia nam możliwość świadczenia naszym klientom usług najwyższej możliwej jakości. W tym wpisie krótko opiszemy, dlaczego sami zdecydowaliśmy się przejść na technologię Headless i dlaczego każdemu polecamy ten krok.
Google ma ambitne plany, powołuje zespół Google Y do pracy nad projektem Google 2.0, które ma zająć się budową lotnisk i całych miast
Kilka bardzo istotnych porad dla osób które planują odświeżenie lub kompletną przebudowę swojej strony internetowej. Dobrze jest pamiętać o kwestiach opisanych w tym poscie. Dzięki tym kilku prostym poradą zachowamy spójność przejścia na nową stronę WWW, zachowamy osiągnięty wynik SEO i nie stracimy starych Klientów i wejść.
Ostatni okres stał dla naszej spółki pod znakiem zmian. Zmieniło się wiele od brandingu, przez strukturę udziałową, kończąc na ujednoliceniu i uproszczeniu naszej oferty. Mamy nadzieję, że niezmiennie uda nam się utrzymać zadowolenie i relacje z naszymi Klientami.
W poprzednich wpisach opisywane były różne drogi szukania oszczędności, m.in. przez mapowanie procesów i ich automatyzację. Wskazywane były ogólne drogi znajdowania metod optymalizacji kosztów w firmie. Czas na konkretne rozwiązania, które można wdrożyć natychmiast.
Część 4 – Oszczędności w firmie i racjonalizacja kosztów na przykładzie hostingu. W pierwszym wpisie z cyklu szukania oszczędności w przedsiębiorstwie, gdzie główną uwagę skupiliśmy na oszczędności poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, przedstawiona została ogólna procedura szukania oszczędności, składająca się z mapowania procesów, planowanie optymalizacji, wdrażanie i monitorowanie wyników.
W pierwszym wpisie dotyczącym optymalizacji kosztów w firmie podany był przykład optymalizacji kosztów poprzez redukcję czasu pracy pracowników poprzez wprowadzenie zautomatyzowanych i zintegrowanych systemów informatycznych. Redukcja czasu pracy pracowników odbywać się może również poprzez zatrudnianie wyspecjalizowanych specjalistów – na przykład poprzez outsourcing usług, co również zostało omówione na tym blogu.
Część 4 – Oszczędności w firmie i racjonalizacja kosztów na przykładzie hostingu. W pierwszym wpisie z cyklu szukania oszczędności w przedsiębiorstwie, gdzie główną uwagę skupiliśmy na oszczędności poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, przedstawiona została ogólna procedura szukania oszczędności, składająca się z mapowania procesów, planowanie optymalizacji, wdrażanie i monitorowanie wyników.
Część 3 – Outsourcing. W cyklu wpisów dotyczących optymalizacji kosztów poruszane były już tematy związane z oszczędnością poprzez automatyzacje procesów (część pierwsza) oraz optymalizację kosztów poprzez wybór najrozsądniejszych warunków rozliczeniowych pomiędzy opłatami stałymi lub zmiennymi. Kontynuując poniekąd ten temat, w tym wpisie znajdują się wskazówki dotyczące możliwości zmniejszania kosztów poprzez outsourcing, czyli realizacji części procesów poprzez zewnętrzne firmy.
Część 2 – Koszty stałe i koszty zmienne. W pierwszej części dotyczącej optymalizacji kosztów mowa była o oszczędzaniu czasu pracy, zwiększaniu efektywności i jakości wykonywanych zadań poprzez wprowadzenie automatyzacji, integracji systemów oraz wdrożeniu procedur kontrolnych i mechanizmów raportowych, w myśl zasady, że wszystko co da się zmierzyć, można poprawiać.
Część 1 – Integracja systemów informatycznych Tym artykułem rozpoczynamy serię artykułów dotyczących szukania oszczędności w firmie, optymalizowania kosztów i zmniejszania czasu pracy pracowników przy pracach niekreatywnych. Celem wpisów jest wskazanie konkretnych obszarów, w których faktycznie można zoptymalizować pracę i koszty firm, zarówno w przypadku małych, średnich, czy dużych przedsiębiorstwach.
Na podstawie własnych doświadczeń oraz doświadczeń w kontaktach z innymi firmami wiemy jak częstym i poważnym problemem jest brak usystematyzowanej procedury zarządzania dokumentami a już zupełnie notatkami ze spotkań czy konferencji. Jest to problem o tyle ważny, że zignorowanie go prowadzi do znacznych problemów z zarządzaniem procesami, projektami czy nawet najprostszymi wymogami formalnymi. Powoduje to powstanie chaosu w firmie, który z kolei zwiększa czas potrzebny na wykonanie wielu czynności. Oczywiście przekłada się to na gorsze wyniki firmy, zwiększa niezadowolenie klientów i możliwości powstawania konfliktów.
W związku z dużym rozwojem naszej firmy, ogromną ilością informacji, jakimi moglibyśmy się z Państwem podzielić postanowiliśmy uruchomić bloga. Będziemy tutaj publikowali zarówno informacje związane z naszą branżą, które uznamy za bardziej istotne jak i artykuły i porady przydatne Państwu, naszym klientom (oraz klientom konkurencji).